Werknemer op toerfiets voor opendeurweekend Fiets!

Fiets! komt naar je toe

Ook in moeilijke tijden willen we er voor je zijn. Kocht je net een nieuwe (elektrische) fiets en staat die nog in een Fiets!-winkel? Of heb je net interesse in een nieuwe fiets maar vind je het moeilijk om online het aanbod te leren kennen? Wij hebben een plan B!  

Hoe pakken we dit concreet aan?

EEN VIRTUELE AFSPRAAK MAKEN

Het voorjaar is van start gegaan en bij velen kriebelt het om het nieuwe assortiment aan fietsen te gaan ontdekken en de juiste fiets te vinden die voldoet aan jouw wensen en behoeftes.  

Hiervoor hebben wij bij Fiets! naar een oplossing gezocht en gevonden! Je kan vanaf nu gewoon vanuit jouw zetel ons assortiment ontdekken via een virtuele tour doorheen de winkel.

Virtuele tour winkel Leuven

Interesse? Dit is hoe het werkt:

  1. Neem contact op met onze customer care van maandag t/m vrijdag van 9u tot 17u via telefoon: 09 394 13 90, via mail naar customercare@fiets.be of via onze sociale media kanalen. Daarna plannen wij samen met jou een afspraak in op een moment dat voor jou past. 

  2. Op het afgesproken moment ga jij met één van onze Fiets!-experts mee op een virtuele tour doorheen de winkel. Tijdens deze sessie word je wegwijs gemaakt in het assortiment en kun je de tour steeds onderbreken voor allerhande vragen. 

  3. Beslis je op basis hiervan een nieuwe fiets te bestellen dan heb je 2 mogelijkheden.

    Je kan ofwel jouw fiets ophalen vanaf onze winkels terug heropenen of je kan ervoor kiezen om jouw nieuwe fiets aan huis te laten leveren, waarbij wij uiteraard alle noodzakelijke maatregelen rond social distancing in acht nemen.

LEVERING AAN HUIS

Uitzonderlijke tijden zorgen voor uitzonderlijke maatregelen. Stond jou nieuw aangekochte fiets rond de opkomst van de corona-situatie in één van onze winkels of bestelde je na de virtuele tour een nieuwe fiets? Dan kunnen wij ervoor zorgen dat deze aan jouw voordeur afgezet wordt.

Ons team doet er alles aan om de beste levertijden te garanderen. Hou er echter rekening mee dat deze levertijden kunnen variëren, gezien de situatie. Dit is natuurlijk geen verplichting. Wil je liever jouw fiets afhalen na COVID-19, dan zal hij voor je klaarstaan in de winkel.  

Omdat we jou en onze medewerkers willen beschermen, nemen we volgende voorzorgsmaatregelen

  • We laten je telefonisch weten als we ter plaatse zijn. 
  • We leveren de fiets buiten af en respecteren steeds de vooropgelegde afstand (1,5 m). 
  • We vragen een eigen balpen te gebruiken voor het ondertekenen van documenten.  
  • Pas wanneer je zelf aangeeft dat de fiets in orde is, vertrekken we. 
  • We aanvaarden geen cash noch bancontact. Het overmaken van geld lukt enkel via overschrijving.  
  • Bij ieder contact met onze fietsen maken we gebruik van desinfecterende middelen om de kans op een besmetting te minimaliseren. 

Onze website maakt gebruik van cookies. Wil je deze uitschakelen of meer info krijgen of de werking, bezoek dan onze cookie policy.
Door deze melding weg te klikken staat u ons gebruik van cookies op uw browser toe.