COVID-19 Maatregelen bij FIETS!

Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen werd besloten om alle Fiets! winkels en werkplaatsen vanaf 18 maart tot nader order te sluiten. Dit geeft ons ook de kans om maximale ondersteuning te bieden aan onze collega’s in de voedingswinkels van Colruyt Group en zo de prioriteit te geven aan het voorzien van levensmiddelen.  

WE BLIJVEN BEREIKBAAR!

Om je als fietsliefhebber zo goed mogelijk bij te staan kan je steeds terecht bij onze specialisten via telefoon; 09 394 13 90, emailcustomercare@fiets.be, Facebook of het contactformulier op onze website. We blijven ook verder werken aan onze online services om je ook digitaal zo goed mogelijk bij te staan. 

Intussen doen we er ook alles aan om zo snel mogelijk aan huis levering mogelijk te maken voor klanten wiens nieuwe of herstelde fiets nog in een Fiets! winkel stond voor de sluiting. Meer info vind je hieronder. 

MEESTGESTELDE VRAGEN (FAQ)

(Klik op een vraag voor meer info)

Kan ik mijn nieuwe fiets komen ophalen?

Het ophalen van je nieuwe fiets kunnen we door de opgelegde maatregelen niet toestaan. Maar een levering aan huis is vanaf nu wel mogelijk. 

Werd er intussen nog geen contact met je opgenomen i.v.m. je nieuwe fiets? Geef dan zeker een seintje.

Kan ik intussen al een nieuwe bestelling plaatsen?

Natuurlijk!

Je kan een nieuwe fiets momenteel best telefonisch of via e-mail bestellen.

Ook nieuw bestelde fietsen proberen we zo spoedig mogelijk aan huis te leveren indien gewenst. Is dat niet het geval, dan word je verwittigd wanneer de winkels terug openen en dan kun je de fiets komen ophalen.

Mijn fiets was in herstelling. Kan ik deze komen ophalen?

Momenteel nog niet. Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen omtrent COVID-19 zijn onze werkplaatsen tijdelijk gesloten. 

Wel leveren wij herstelde fietsen terug aan huis. Werd er nog geen contact met je opgenomen hieromtrent? Geef dan gerust een seintje.

Wanneer je dit niet wenst, dan kan je uiteraard terug terecht in onze werkplaatsen van zodra de sluiting opgehoffen is.

Kan ik mijn fiets nog binnen brengen ter herstelling?

Enkel wanneer het gaat om een dringende herstelling in kader van een essentiële verplaatsing, kan fiets verdere stappen zetten.

Is dit het geval, vul dan het formulier ter aanvraag van een herstelling aan. Een van onze experts neemt binnenkort contact met je op voor verdere afspraken.  

We volgen verdere ontwikkelingen op dit vlak goed op. Van zodra onze werkplaatsen terug opengaan kan je uiteraard terug terecht in onze werkplaats. 

Binnen Colruyt Group zijn we in de eerste plaats bekommerd om het welzijn van onze klanten en medewerkers en willen we er tegelijk alles aan doen om de voedselvoorziening in deze periode te blijven verzekeren. We kregen de voorbije dagen en uren tal van bezorgde reacties van medewerkers en klanten alsook veel solidariteit bij onze medewerkers om collega’s in de voeding te ondersteunen waar mogelijk. 

We zien elkaar hopelijk snel terug, zorg ondertussen goed voor jezelf en elkaar. 

- HET VOLTALLIGE FIETS! TEAM

Onze website maakt gebruik van cookies. Wil je deze uitschakelen of meer info krijgen of de werking, bezoek dan onze cookie policy.
Door deze melding weg te klikken staat u ons gebruik van cookies op uw browser toe.