Bestellen en ontvangen


Hoe bestel ik iets op fiets.be?

In 3 eenvoudige stappen:

  • Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  • Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, filiaal van levering en contactgegevens.
  • Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, Bancontact, Maestro, kredietkaart of, indien aangeboden, bij afhaling in de winkel.

Tips:

  • Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
  • Heb je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
  • Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan.



Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice.
En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.


Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren, neem hiervoor contact op met onze klantendienst via customercare@fiets.be.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Bij Fiets! doen we ons uiterste best om u een zo precies mogelijke leverdatum te verschaffen. Na je bestelling zal je daarom binnen de 48 uur gecontacteerd worden door ons web-team om je deze mee te delen. Van zodra je fiets klaar staat in onze winkel nemen we opnieuw contact met je op om de afhaling van je fiets in te plannen. 

Wij, onze verkopers en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Echter is deze per leverancier vaak verschillend. Wanneer wij niet meteen zicht krijgen op de levertijd, brengen we je ook hiervan op de hoogte.

Niet (alles) ontvangen?

We kunnen niet altijd alle artikelen op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op en dan gaan we meteen op zoek!


Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Afhaling is mogelijk in al onze filialen. We geven je graag een uitgebreide uitleg en demonstratie van de fiets. Daarom verzenden we je fiets ook liever niet. Indien je dit toch zou wensen, neem dan contact op met onze klantendienst via customercare@fiets.be. In Wijnegem kunnen wij door contractuele afspraken geen fietsen van het merk Trek aanleveren.

Afhalen in de winkel is volledig kosteloos.

 

Onze website en onze third-party tools maken gebruik van cookies, die ervoor zorgen dat alles op en top functioneert. Wilt u deze cookies toch uitschakelen of meer te weten komen over de noodzaak en werking hiervan, meer info vindt u in onze cookie policy.

Door deze melding weg te klikken staat u ons gebruik van cookies op uw browser toe.