Bestellen en ontvangen


Hoe bestel ik iets op 
BikeRepublic.be?

Da’s drie keer schakelen en klaar!

  • Voeg een artikel toe aan je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  • Check of alles klopt, bestel, en voer nog even je adres, het filiaal van de levering en je contactgegevens in.
  • Laatste etappe: betalen. Dat kan met een cadeaubon, Bancontact, Maestro, kredietkaart of, als die optie er voor jouw winkel is, bij afhaling in Bike Republic.

En passant ook nog dit: 

  • Heb je nog geen account? Maak er dan ene aan terwijl je bestelt.
  • Aan de telefoon kunnen onze medewerkers helaas geen bestelling voor jou plaatsen.
  • Loopt het mis tijdens het bestellen? Verwijder dan je cookies en probeer opnieuw.
  • Wil je meteen een grote bestelling plaatsen? Vraag dan gerust een offerte aan. 

Is je bestelling gelukt wanneer je geen bevestiging krijgt? 

Staat je bestelling in je account? Goed nieuws dan: het is gelukt. 

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt, je geen bevestiging kreeg en niets in je account ziet verschijnen, neem dan contact op met de klantendienst. 

Maak je in elk geval geen zorgen: als er geld is overgemaakt, dan betalen we je automatisch terug. 

Kan je de bestelling die je al geplaatst hebt nog wijzigen? 

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kan je die wel annuleren. Neem dan even contact op met onze klantendienst via customercare@bikerepublic.be

Wanneer ontvang je je bestelling? 

We schakelen naar de hoogste versnelling om je een accurate leverdatum mee te geven. Na de plaatsing word je binnen de 48 uur gecontacteerd door het webteam van Bike Republic. Zodra je fiets klaar staat in onze winkel, hoor je van ons. Rest je enkel nog te plannen wanneer je de fiets oppikt. 

Onze verkopers en bezorgers plooien zich in bochten om zich aan de beloofde levertijd te houden, maar we zijn natuurlijk ook afhankelijk van leveranciers. Mochten we zelf niet meteen een zicht krijgen, dan brengen we je uiteraard daarvan op de hoogte. 

Heb je niet (alles) ontvangen? 

Het lukt niet altijd om alle artikelen op hetzelfde moment te verzenden, maar in je account zie je hoe het staat met je bestelling. Klopt er daar iets niet? Geef ons een seintje en we pluizen het uit. 

Zoek je nog bijkomend advies?
Kom zeker even langs
Product toegevoegd aan verlanglijst